Studio Multimedialne ljasinski.pl

  • O mnie
  • Blog
  • Prelekcje
  • Portfolio
  • Kontakt
Jesteś tutaj: Strona główna / Komputery / Lenovo oddało laptopa.

Lenovo oddało laptopa.

11 września 2015 by lucasyas 3 komentarze

Gdybym pracował np. w SuperEkspresie, dopisałbym w tytule „bez baterii i dodatkowego RAMu”. By być uczciwym wobec serwisu należy dodać, że elementy te, zgodnie z instrukcją, zostały w domu i do serwisu nie trafiły.

Jest to niestety koniec dobrych rzeczy, które mogę powiedzieć o serwisie Medion, do którego na naprawę gwarancyjną mój laptop trafił. No może jeszcze to, ze wrócił i działa, ale faktycznie nie jest to jakieś wielkie osiągnięcie. Zdechły robak w ekranie został, no ale trudno. O to nie mam pretensji.

Laptop wrócił do mnie we wtorek, 8 września. Strona internetowa, którą podano mi jako sposób sprawdzenia stanu zgłoszenia cały czas pokazuje, że laptop jest w naprawie. To początek tego bałaganu.

 

medion
Do paczki (laptop wrócił w oryginalnym opakowaniu, w którym go wysłałem) dołączony był protokół naprawy, a w nim same bzdury:

DSC_0061
Zgłosiłem ponoć, że laptop w ogóle się nie uruchamia – nieprawda. Zgłosiłem że przy starcie nie widzi dysku. Poza tym przysłałem przecież do serwisu zdjęcia robaka na ekranie, więc chyba widać, że komputer startuje.
W rzeczywistości zgłaszałem uszkodzenie dysku twardego, który próbowałem podłączyć również do innego komputera, by zgrać dane.
W związku z tym, że komputer się nie uruchamiał, wymieniono w nim płytę główną. Następnie płytę główną przetestowano i wyniki testu zapisano na dysku twardym. Ten punkt akurat jest prawdziwy.
W protokole ani słowa o tym, że wymieniano dysk twardy, a przecież wrócił do mnie wyczyszczony.

A teraz twarde dowody:

  • Dysk w laptopie który do mnie wrócił nie jest tym, który był tam oryginalnie – w sumie dobrze, o to mi chodziło. Komputer został wyprodukowany w grudniu 2013 r. (patrz naklejka na kartonie producenta). Dysk, który znajduje się w komputerze został wyprodukowany w listopadzie 2014 r., a więc prawie rok później niż komputer.
    DSC_0060   DSC_0058  
  •  Płyta główna w komputerze nie została wymieniona. Ma taki sam numer seryjny jak cały komputer (a numer ten pojawia się na kartonie producenta oraz w potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do serwisu.

Zrzut ekranu z 2015-09-10 19-50-05

Niby powinienem się ceiszyć, sprzęt do mnie wrócił, naprawiony. Jestem jednak przerażony tym, co się dzieje tam w serwisie. Nie potrafię zauwać ludziom, którzy biorą komputer na 3 tygodnie, nie mówią co się z nim w tym czasie dzieje i kłamią w dokumentach naprawy.

Do Lenovo straciłem zaufanie. I na pewno przy zakupie następnego sprzętu będę o tym pamiętał.

Odpowiedź od Lenovo

Link do wpisu podał im na twitterze @bobiko, człowiek który chce kupić laptopa i się rozeznaje.

https://twitter.com/bobiko/status/642317265984180224

Na co @LenovoPolska odpisało

nachujdrazycJa bym tak klientowi (a już na pewno nie potencjalnemu) nigdy nie odpisał. Jak to podsumował kolega:

naprawione to naprawione, po ch*j drążyć temat

Kto to był, to nie powiem bo człowiek skromny i sławy nie pragnie, ale myślę trafnie podsumował.

 

Podobne

W kategorii:Komputery Tagi:lenovo

Komentarze

  1. Kamil napisał

    18 września 2015 o 12:08

    Niestety ale serwis Lenovo w Polsce kuleje. Firma wysyła sprzęty / zgłoszenia do swoich podwykonawców którzy kompletnie olewaja temat.

    Miałem przypadek uszkodzonego portu thunderbolt w nowym x250. Po 3 dniach od zgłoszenia zaniepokojony brakiem reakcji ze strony Lenovo zadzwoniłem do serwisu i dowiedziałem ze się ze nie wiedzą kiedy przyjdzie wadliwa część. Może to być 3 dni a może 3 tygodnie..

    Sprawę rozwiązał sklep który po usłyszeniu tej historii wymienił sprzęt na nowy ale niesmak pozostał. Jak narazie ze swojego sprzętu Lenovo jestem zadowolony – odpukać

    Odpowiedz
  2. Anka napisał

    1 października 2015 o 17:51

    to jeszcze nic…. ja dostałam dziś zwrot swojej Yogi2Pro (po miesiącu w serwisie) w takim samym stanie, w jakim ją wysłałam do Medionu, czyli z wadą dysku twardego. W protokole naprawy piszą, że urządzenie zostaje odesłane bez naprawy (hard disk). I co w związku z tym mam zrobić, skoro sprzęt jest nadal na gwarancji?

    Odpowiedz
  3. web51 napisał

    8 kwietnia 2016 o 16:53

    O serwisie Medion można znaleźć w internecie wiele nieciekawych komentarzy, osobiście korzystam z laptopów i polecam innym z gwarancją NBD, wolę dopłacić i mieć święty spokój, póki co zgłoszeń reklamacyjnych wiele nie było a te które miały miejsca były rzeczywiście realizowane na następny dzień. Polecam takie rozwiązanie komuś dla kogo komputer jest narzędziem pracy.

    Odpowiedz

Leave a ReplyCancel reply

WP Core Contributions

  • [47004] Shortcodes: Introduce `apply_shortcodes()` as an alias for ...

View the ticket on Trac.

Mastodon

Ostatnie wpisy

  • Do czego w roku 2025 może przydać się VPN
  • Kontenery z dostępem do Tailnetu
  • Remanent w LANie
  • Kolorowa kontrola wersji
  • Motyw wnuk – prezentacja na WordUp! Kalisz online.

Najnowsze komentarze

  • Jacek - Zakładanie darmowej domeny *.tk
  • Arek - Jak dodać swap do ubuntu
  • refy - Zakładanie darmowej domeny *.tk
  • bezrobotny niepełnosprawny magister - Darmowe domeny – one naprawdę istnieją
  • lucasyas - Jak Lenovo sobie leci…

Archiwa

  • marzec 2025
  • styczeń 2025
  • styczeń 2023
  • styczeń 2021
  • maj 2020
  • luty 2020
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • wrzesień 2016
  • sierpień 2016
  • czerwiec 2016
  • styczeń 2016
  • wrzesień 2015
  • lipiec 2015
  • kwiecień 2015
  • marzec 2015
  • listopad 2014
  • wrzesień 2014
  • lipiec 2014
  • czerwiec 2014
  • maj 2014
  • luty 2014
  • grudzień 2013
  • październik 2013
  • wrzesień 2013
  • sierpień 2013
  • czerwiec 2013
  • maj 2013
  • marzec 2013
  • luty 2013
  • styczeń 2013
  • grudzień 2012
  • listopad 2012
  • październik 2012
  • wrzesień 2012
  • sierpień 2012
  • lipiec 2012
  • czerwiec 2012
  • maj 2012
  • kwiecień 2012
  • marzec 2012
  • luty 2012
  • styczeń 2012
  • grudzień 2011
  • listopad 2011
  • październik 2011
  • wrzesień 2011
  • sierpień 2011
  • czerwiec 2011
  • maj 2011
  • marzec 2011
  • luty 2011
  • styczeń 2011
  • grudzień 2010
  • listopad 2010
  • październik 2010
  • wrzesień 2010
  • sierpień 2010
  • lipiec 2010
  • czerwiec 2010
  • maj 2010
  • kwiecień 2010
  • marzec 2010

Kategorie

  • Android
  • Bez kategorii
  • Dla webmasterów
  • Facebook – prywatność i bezpieczeństwo
  • FAQ
  • Homelab
  • Homelab
  • Komputery
  • LJPL Armored robots.txt
  • Marketing
  • Polityka
  • SEO
  • Thanks God it’s Friday
  • TraktTV Wordpress Widget
  • TraktTV Wordpress Widget @en
  • Twitter Diary
  • ubuntu
  • WordPress
  • Wystąpienia i prezentacje

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Tagi

*.tk .htaccess android Apache apple bezpieczeństwo blog chrome darmowe domeny e-mail facebook firefox git gmail google google analytics Google apps google docs Google drive google logo hasła instagram kernel microsoft mysql PHP piractwo plugin prywatność przekierowanie rich snippet seo serp spam ssh swap twitter ubuntu VMware webmaster windows wordcamp wordpress youtube

Najnowsze komentarze

  • Jacek - Zakładanie darmowej domeny *.tk
  • Arek - Jak dodać swap do ubuntu
  • refy - Zakładanie darmowej domeny *.tk
  • bezrobotny niepełnosprawny magister - Darmowe domeny – one naprawdę istnieją
  • lucasyas - Jak Lenovo sobie leci…

Obserwuj mnie na Twitterze

My Tweets

Copyright © 2025 · ljasinskipl-genesis on Genesis Framework · WordPress · Zaloguj się

Ta strona korzysta z ciasteczek w celach statystycznych oraz dla wyświetlania reklam. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz to zmienić korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Akceptuję
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
 

Loading Comments...